Ex Yu Trance
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ex Yu Trance

Trance Forum
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera?

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Dj_Dee

Dj_Dee


Number of posts : 22
Age : 37
Localisation : Novi Sad
Registration date : 2007-02-21

Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera? Empty
PostSubject: Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera?   Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera? Icon_minitimeWed Feb 21, 2007 2:09 pm

Pozzz svima!!!!!!! Dobio sam na poklon mixer DJM 400, pa bi sad trebo da si kupim ove nedelje neke playere, a neznam koje posto sam pocetnik u DJ-ingu. Dvoumim se izmedju VESTAXA CDX 05, i izmedju CDJ 200-tke.
Da li mi moze neko od vas ko ima vise iskustva sa DJ-ingom da mi pomogne oko izbora playera?? Da li mislite da treba da kupim nesto drugo sem VESTAXA ili PIONEERA recite mi. Ja sam iz Novog Sada.

Veliko hvala unapred
Back to top Go down
manatee

manatee


Number of posts : 191
Age : 40
Localisation : NI
Registration date : 2007-01-22

Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera? Empty
PostSubject: Re: Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera?   Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera? Icon_minitimeWed Feb 21, 2007 5:10 pm

interesnantan ti je izbor...!!! bas se moj ortak,koji hoce da kupi plejere, dvoumi isto izmedju ova 2...!! Very Happy Sta da ti kazem istog su ranga.......
mislim da neces da pogreshish ..sta god budesh odlucio....
samo ti savetujem da izbegavash OMNITRONIC...........!!!onako prijateljski..pozzzz Wink
Back to top Go down
Dj_Dee

Dj_Dee


Number of posts : 22
Age : 37
Localisation : Novi Sad
Registration date : 2007-02-21

Da li neko moze da mi pomogne oko izbora playera? Empty